Skip to main content

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Kiedy będę otrzymywał środki na rachunek bankowy?

Przelew na rachunek bankowy realizowany jest w następnym dniu roboczym po przyjęciu płatności na terminalu.

Czy dla potrzeb rozliczania transakcji wymagany jest rachunek w określonym banku?

Nie jest wymagany. Środki z tytułu przyjęcia płatności na terminalu przelewane są na rachunek bankowy prowadzony w dowolnym banku w Polsce.

Do każdego terminala (lub grupy terminali) istnieje możliwość przypisania osobnego numeru rachunku.

Jakie raporty transakcyjne mogę otrzymywać?

Dostępne typy raportów transakcyjnych to:

  • raport dzienny
  • raport dekadowy
  • raport miesięczny

Raporty wysyłane są pocztą elektroniczną oraz udostępniane w platformie internetowej EBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta).

Raporty mogą być generowane osobno dla poszczególnych terminali lub dla zdefiniowanej grupy terminali.

Jak pierwszy raz zalogować się do eBOK?

W celu aktywacji konta proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 801 51 61 71.

Jakie raporty dostępne są na terminalu płatniczym?

Dostępne typy raportów to:

  • raport sumaryczny – zbiorcze podsumowanie płatności oraz transakcji sprzedaży doładowań GSM z podziałem na rodzaj i liczbę transakcji
  • raport szczegółowy – zbiorcze podsumowanie płatności oraz transakcji sprzedaży doładowań GSM z podziałem na rodzaj i liczbę transakcji wraz z lista transakcji (numer rachunku, kwota, typ, data)
  • raport doładowań GSM – zawierają podsumowanie transakcji sprzedaży doładowań GSM z podziałem na: metodę płatności (karta, blik, gotówka), operatorów telekomunikacyjnych (liczba transakcji i łączna kwota)

Raporty generowane są ręcznie z poziomu menu terminala.

Mam awarię urządzenia, co zrobić?

Awarię urządzenia należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta na numer 801 51 61 71, wybierając odpowiedni numer wewnętrzny (wsparcie i pomoc techniczna). Aby przyspieszyć obsługę możesz przygotować numery TID oraz MID Twojego terminalu. Numery te znajdują się na każdym wydruku potwierdzenia transakcji. TID lub inaczej POS ID to ośmiocyfrowy numer zaczynający się o litery B, natomiast MID składa się z 12 znaków.

Nie działa połączenie GPRS z moim terminalem płatniczym, co mogę zrobić?

  1. Skontroluj jakości odbioru
  2. Zmień lokalizację w przypadku niewystarczającej siły sygnału nadawczego lub przy wskazaniu „No GPRS Signal found”. Możesz np. podejść do okna lub wyjść na dwór
  3. Uruchom terminal ponownie
  4. Przeprowadź ponowne uruchomienie/restart. Naciśnij i przytrzymaj przez 5 sekund żółty przycisk „Corr” na terminalu mobilnym. Po upływie 1-2 minut terminal będzie ponownie gotowy do pracy
  5. Zweryfikuj kartę
  6. Sprawdź kartę SIM, wkładając ją od nowa
  7. Jeśli te działania nie spowodują żądanej poprawy, zwróć się do naszego zespołu wsparcia technicznego. Numer telefonu znajdziesz w swojej dokumentacji

Skończył mi się papier do drukowania w terminalu, jak mogę go zamówić?

Terminale Verifone wykorzystują ogólnie dostępne rolki termiczne o wymiarach: 57mm * 20m.

Aby zamówić nowy papier można również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 801 51 61 71