Skip to main content

Usługi płatnicze

RCEPAY zapewnia kompleksową obsługę płatności bezgotówkowych. Terminale płatnicze RCEPAY akceptują wszystkie rodzaje kart płatniczych Visa, Mastercard oraz transakcje BLIK.

Akceptacja kart płatniczych

Na terminalach płatniczych RCEPAY przyjmiesz płatność kartami płatniczymi  z logo Visa i Mastercard – dwóch największych organizacji płatniczych odpowiadających wspólnie za ponad 99% transakcji na polskim rynku kart płatniczych.

Akceptacja transakcji zbliżeniowych

Wszystkie terminale płatnicze RCEPAY mają funkcję obsługi płatności zbliżeniowych, dzięki którym sprzedaż staje się jeszcze prostsza i szybsza.

Akceptacja płatności Apple Pay i Google Pay

Na terminalach płatniczych RCEPAY przyjmiesz płatność Apple Pay i Google Pay

Akceptacja płatności mobilnych BLIK

Na terminalach płatniczych RCEPAY przyjmiesz płatność kodami BLIK. Blik to polski system płatności mobilnych umożliwiających dokonywanie szybkich i bezpiecznych transakcji za pomocą smartfona.

DCC – płatność w walucie karty

DCC, czyli Dynamic Currency Conversion, to usługa pozwalająca obcokrajowcom na dokonywanie płatności w walucie rachunku karty. Podczas realizacji transakcji w punkcie handlowo-usługowym, Klient ma możliwość zapłaty w PLN bądź w walucie swojej karty płatniczej. Transakcje DCC istotnie obniżają ponoszone przez Ciebie koszty z tytułu obsługi transakcji (upust). W ramach usługi DCC obsługiwanych jest aktualnie 29 walut, m.in. USD, EUR, CHF, GBP. Pełna lista walut dostępna jest tu:

Cashback – wypłaty gotówki

Usługa Cash Bank umożliwia wypłatę gotówki (nawet do 500 zł) przy okazji dokonywania transakcji kartą płatniczą lub BLIK na terminalu płatniczym. Od każdej takiej transakcji otrzymujesz ustaloną prowizję. Usługa ta sprawia, że Twoi Klienci chętniej dokonują zakupów, łącząc je z możliwością wypłaty gotówki, bez konieczności korzystania z bankomatu.

Preautoryzacja

W ramach rozwiązań wspierających akceptantów z branży hotelarskiej oferujemy usługi, które ułatwiają obsługę Klienta oraz pozwalają zapobiec ponoszeniu strat wynikających z niestawienia się gościa w umówionym terminie lub ujawnieniu dodatkowych kosztów już po jego wyjeździe.

Gwarantowana Rezerwacja – polega na tymczasowej rezerwacji środków na koncie klienta w celu późniejszej zapłaty za usługi.

Rezerwacja Zaliczkowa – pozwala na pobranie zaliczki za pobyt gościa hotelowego już w momencie rezerwacji pokoju, wykorzystując dane karty płatniczej podanej telefonicznie lub mailowo przez posiadacza karty.

Wymeldowanie Ekspresowe – pozwala na opłacenie pobytu gościa hotelowego bez jego osobistego stawienia się na recepcji.

Późniejsze Dociążenie – daje możliwość obciążenia karty klienta za koszty ujawnione po jego wymeldowaniu, pobranie opłat za rozmowy telefoniczne, mini bar, room service.

Usługi oferowane są hotelommotelom oraz pensjonatom.